miercuri, 23 ianuarie 2019

Recunoastere ~ Validare

"S-ar putea ca recunoasterea sa ne flateze orgoliile temporar si sa ne creasca vanitatea, dar pentru a creea ceva inconfundabil, concomitent cu a avea nevoie de validare, echivaleaza cu suicidul artistic." "Recunoasterea este ca un drog. Cu cat depindem mai mult de ea, cu atat vom avea mai multa nevoie de o doza mai mare ca sa ne mobilizeze. Atunci cand dispare, vom trece prin tot ceea ce presupune sevrajul dupa un drog - obscuritate, infrangere, durere si o dorinta nemarginita pentru mai mult." "Cel mai util sfat pe care l-am primit [...] in privinta validarii [...]: formati-va propriul mediu in care sa primiti sustinere. In mod realist, cu totii avem nevoie de recunoastere, asadar alegeti-va 2-3 sustinatori, care va vor oferi cata recunoastere aveti nevoie pentru munca voastra." "O alta modalitate de autoevaluare si de validare a muncii proprii este schimbarea in felul in care va masurati succesul. In loc sa ma bazez doar pe numere, am inceput sa masor semnificatii. Am creeat un fisier banal Evernote in care imi pastrez cele mai bune recenzii. In zilele in care am dubii ca munca mea ar conta in vreun fel - aproape in fiecare zi - si atunci cand nu imi pot linisti vocea negativa interna ma uit in acel fisier (in loc sa ma uit pe Google Analytics.)"
~*~SRINIVAS RAO - INCONFUNDABIL ~*~
Editura Publica Titlul original: Unmistakable: Why Only Is Better Than Best - Srinivas Rao "De ce este mai bine sa fii unicul in loc de cel mai bun." - schimbare de perspectiva veche de 25 de ani

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu