marți, 22 iulie 2008

Numarul de ordine, va rog! Urmatorul!

Ieri am primit un pachet de tigari. De fapt, mi-a fost adus pachetul si trantit cu voiciune pe birou.
“Uite, ce am gasit! Au aparut noile pachete de tigari cu poze macabre.”
Am stat vreo 5 minute, timp in care am intors pachetul pe toate partile, dupa care l-am scanat.


Nu fac reclama la tigari, decat exemplific.
Pachetul are culoarea verde deoarece este un Pall Mall Mentolat.
Interesante sunt urmatoarele.
Multa lume afirma ca Lucky Strike este o marca de tigari “tari”, mai ceva ca restul.
Eu, totusi, nu cred ca e din cauza tutunului ci … datorita celorlalte “componente”.
Astfel, dupa cum este inscriptionat in patratelul negru de pe latura ingusta, jos:
1 pachet Pall Mall contine 7 mg Gudron, Nicotina 0.6 mg, Monoxid de carbon 8 mg
1 pachet de Lucky Strike contine 10 mg Gudron, Nicotina 0.8 mg, Monoxid de carbon 10 mg

Eu intelesesem ca, o tigara/trabuc “tare” (!) ar insemna o concentratie mai mare de tutun. Iote, ca nu e asa. Am mai invatat ceva.

Ceea ce ma amuza, sunt pozele.
Discutand cu unii, altii despre acest aspect s-au afirmat:
~ cine doreste sa se lase de fumat, oricum o va face;
~ altii nu vor sa li se impuna - prin aceasta metoda “pictoriala” - renuntarea la acest obicei; iar daca se vor lasa, isi doresc asta ca o intentie proprie, de buna voie si nesilita de nimeni;
~ nefumatorii sau cei care s-au lasat de acest “sport” afirma ca este o slabiciune a individului si considera pozele ca fiind utile;
~ marea majoritate a fumatorilor nu sunt influentati de vederea acestora;
~ s-a adus in discutie cresterea pretului prin majorarea accizelor, care in opinia mea nu va face decat sa incurajeze contrabanda;

Stau in cumpana …sa-i sun / sa nu-i sun… pe cei de la companiile producatoare de tigarete …
Daca tot vor jpeg-uri, ii sponzorizez eu cu niste poze reprezentative. La vederea lor, va face infarct pana si cei care le incadreaza pe pachetul de tigari.

Din cate vad eu pe biletul agatat de degetul “fostului presupus fumator” sunt inscriptionate numere.
Oare, cu proxima ocazie o sa afiseze numele castigatoare de la Loto?
Who is the winner?
Next, please!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu