luni, 8 decembrie 2008

Diferente Divergente Deosebiri (si gauri optionale)

Discutam cu cineva despre aspectul exterior, despre “altfel” decat “normalul”.
Eu nu inteleg ce ar putea fi de judecat in situatia lor.
Si ce, daca-i iesit din comun? Eu spun, cel mult, ca mi se pare a fi ciudat. Atat!
Deoarece si eu am crescut la fel ca alti oameni, invatand prin observare, comparatie etc.
S-ar putea sa nu imi placa un anumit gen de corp/fizic. Insa, nu cred ca e treaba mea si nici nu are voie sa ma intereseze “cine cu cine, de ce si cand …”

Spus mai pe sleau: In general, nu ma intereseaza cine la ce gaura fute si nici ce face cu propriile orificii; atata timp cat nu se atinge de ale mele, fara voia mea.

Ciudat mi se pare situatia a doi oameni care pot fi fericiti impreuna si, totusi, ei aleg sa “traiasca”, sa se comporte dupa cum le “dicteaza” societatea.
Oamenii nu-si dau seama ca si societatea si mentalitatea din cadrul unui grup se schimba din timp in timp. Iar cand ajung sa realizeze acestea … e deja prea tarziu.

Am o cunostinta, barbat tanar la vreo 25 de ani. caruia ii plac femeile plinute.
De fapt, nu am scris chiar corect. Nu doar ca ii plac ci, le adora; iar femeia trebuie sa fie mai mult decat plinuta.
Cei din jurul sau nu-l inteleg, pentru ce poate sa-i placa astfel de femei. Precizez ca el are vreo 40 de kile cu bocancii cu tot.
Mereu il tachineaza cei apropiati lui. Sa nu mai povestesc de abjectiile spuse de strainii care-i vad tinandu-se de mana.

Daca te gandesti bine, cu multi ani in urma acesta era un standard de frumusete.
Si-atunci, se mira omenirea ca nu are parte de lucruri bune, daca nu invata din propriul sau trecut.

Apoi, am avut o colega care adora barbatii ….
Sa va povestesc. Cumparam ceva la un stand, bazar. Tocmai plateam si vorbeam cu vanzatoarea cum sa il impacheteze, cand …primesc un cot intre coaste. Asa, ca lumea, sa simta Petra si traseul nervului.
O privesc brusc si dau sa intreb printre dinti ce a apucat-o. Am observat ochii umezi ai amicei mele.
“Ce ai fato?” – intreb eu. Imi spune sa privesc “acolo”.
“Acolo” insemna o multime de oameni. In general, ti se atrage atentia spre un barbat macho …asadar… imi blegesc, cu plictis, privirea intr-“acolo”. Sa vad si eu (inca un) barbat de ala din “reclame”.
Ideea era ca nu am vazut decat oameni obisnuiti.
Ea ma intreaba: “Nu vezi? Nu vezi? Uite-l!”
Sincer va spun ca nu stiam la ce sa privesc. Vanzatoarea ma tot intreba una, alta; asta ma tragea serios de nervi sa-l vad pe ALA.
Deja am ajuns sa intreb iritata. “Care ala, mai? Vad doar o ceata de barbati.”
Pana la urma, cu maaaare admiratie, imi descrie imbracamintea (ca sa-l pot tria dintre ceilalti) ce apartinea unui … barbat chel. Dar, nu oricum, ci … chel de la natura: deci, bec! (nu de ala barberit)
Avea o alura potrivita, si ca greutate si ca inaltime, varsta cam pe la 30 … nimic iesit din comun: nici in sens pozitiv si nici negativ. Pentru mine era un om obisnuit. Pentru ea … frumusetea intruchipata. Mai tarziu …mi-a povestit si “motivul” pentru care ii place.

Acesti oameni au avut curajul sa treaca de bariere. Sunt si vor fi fericiti! :-)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu