sâmbătă, 14 martie 2009

Internet mai sigur pentru copii (si nu numai!)

Am cautat acest film zile in sir. Cam de la ultimul meu post.
Sunt convinsa ca unele idei trebuiesc date mai departe.
Exista lucruri si fapte asupra carora e necesar a se atrage atentia.
http://www.sigur.info/

Aceasta este una dintre ele.



Cand stau cateodata pe net si ajung sa port o discutie cu cate o persoana sau mai multe, unul dintre atitudinile care imi displac sunt cele care chestioneaza. Acestea incep asa: ASL, JPEG, MPEG.
Sau – in traducere libera – cati ani ai, ce fel de sex porti si unde stai/locuiesti.
Apoi, ti se cer poze si alte detalii.

REFUZ sa dau astfel de detalii.
Refuzul mi se confirma atunci cand conlocutorul/conlocutoarea mea incepe cu texte de genul: “eu nu sunt asa-si-pe-dincolo”, “fii serioasa, ca doar eu ti-am spus totul despre mine”, “eu nu-s de ala/aia”, “hai mah, ca suntem oameni maturi”, “eu nu dau mai departe”.

Nu ofer si nu cer date personale intr-o discutie pe net, deoarece eu cred in:
DREPTUL LA INTIMITATE

Si – eu inca mai sper – ca oamenii sunt capabili sa poarte un dialog liber, pe diverse teme de discutii, fara a implica schimbul de date personale.

Am zeci de cunoscuti in cercul meu de prieteni care au ajuns sa fie hartuiti.
Desi, nu-s adepta a mesajelor de genul “da mai departe”, m-as bucura sa stiu ca aceia, care citesc acest blog, sa trimita si la altii macar linkul de pe youtube.
http://www.youtube.com/watch?v=3FCcvMJry5I
Toate cele bune!

2 comentarii: