miercuri, 10 iunie 2009

Cartuse originale, tonere, kituri de refill pentru imprimante si multifunctionale! Aka maglavaiz pentru cutia care-ti scoate pozele si textele.

Cred ca majoritatea ati avut dilema “ce imprimanta sa imi cumpar?”
Asta o veti rezolva, dupa ce va hotarati ce vreti sa imprimati cu ea.

Inainte de a vedea ce “poate imprimanta”, uitati-va CU CE poate.
Si aici vorbesc despre consumabile: cartuse, tonere, kituri de refill.

Intai si-ntai, sa gasesti pe piata de desfacere consumabile (cartuse, tonere, kituri de refill) disponibile. Adica! Te interesezi ce fel de consumabile sunt compatibile cu imprimanta pe care vrei sa o cumperi, apoi il intri pe google si dai un search dupa ele.

Daca gasesi si scrie “nu avem in stoc” e grav. Daca sunt scumpe rau, e si mai grav. Daca nu se gasesc deloc … Se cheama ca “e dezastru”. Ti-ai cumparat o imprimanta/multifunctionala degeaba.

Apoi, sa cauti/gasesti cel putin o firma (un link care duce spre pagina de web a unui distribuitor) care se ocupa cu asa ceva constant.
Intri pe pagina lor si arunci o privire printre produse.
Daca la multe dintre ele este afisat mesajul “nu se afla in stoc”, inseamna ca firma nu este interesata si … tu nu o sa-ti vezi cartusele la timp sau poate chiar deloc.

Sa nu uitam. Consumabilele sa fie cat de cat accesibile ca si pret. Nu mai vorbesc de raportul pret-calitate-numar de pagini imprimat.
Daca gasesti si kit de refill (compatibil) pentru imprimanta ta… Este ideal!

Nu demult am dat peste http://www.mediatec.ro/ (cartuse toner, inkjet, consumabile originale si compatibile)

Desi am cautat, pe acest site, cartuse pentru zeci si zeci de feluri de imprimante, inca nu am vazut sa scrie la ei ca nu au in stoc sau nu pot face rost.
Ceea ce e si mai fainut la ei … Au un forum.
http://mediatec.ro/phpBB2/index.php
Poti sa-i intrebi absolut orice despre consumabile. Iti vor raspunde in maximum 12-24 de ore. (va spun asta, pe incercate! ;-) ) Inainte de a intreba, arunca un ochi de acolo ca poate gasesti deja raspuns la ceea ce vrei sa afli. Exista foarte multe articole si sunt bine documentate.

Toate cele bune!

2 comentarii:

  1. Seara buna .Petruto.
    Am venit putin la "casuta ta" si-am gasit sfaturi bune.
    Multam.
    .....................
    Mi-e dor de tine si sper ca esti bine si tu si cei dragi.
    Noapte buna si somn linistit;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Salutari Gaby draga! Sunt bine. Oleaca mai mult pe drumuri, dar se rezolva incetu' cu-ncetu'. :D
    Ma bucur ca ai reusit sa dai peste ceva util, dintre cele scrise pe aici. Din pacate am recurs la moderarea comentariilor. Nu pentru ca as dori sa cenzurez opinia cuiva. Nu ma deranjeaza daca cineva lasa un link sa-si faca reclama la vreun site. Insa, cu regret constat ca unii lasa link spre site-uri care dauneaza computerelor, daca le accesezi. Si asta nu imi place. Am sters ulterior acel mesaj.
    Sper ca si voi sunteti bine.
    Desi e doar sfarsitul lunii Iunie, imi este groaza de "vara" care vine. Daca as fi pasare si-as fi nevoita sa zbor pe caldurile astea, sigur as cheli pe spate. :))))))))

    RăspundețiȘtergere