luni, 13 iulie 2009

Alli reloaded

Ehe!
Dau o cautare pe google sa vad cum se “lauda” lumea cu si despre efectele Alli. Ca de obicei, romanul (romanca) asteapta sa vada daca supravietuieste capra vecinului. A se citi opinii de genul: “eu am cumparat, dar vreau sa vad intai daca are efect la altele”; urmate de intrebari scrutatoare la adresa altor internaute daca le-a folosit la ceva.
Asta va implica, pe viitor, nascociri ale unor opinii extra-mega-ultra satisfacatoare, exact ca si la produsele din top-shop. (ahh, multumesc lui Alli pentru ca mi-a redat viata; multumesc uzinelor care si-au atins cincinalul din retributia mea lunara; vai …lacrimi, batistute!) =))
Una bucata domnitsa a scris ca a luat si e bine. (atat!!!!!)

Am cautat si opinii contra. Poate-poate!
Uite, ca am gasit:
Si nu oriunde.
Dar … s-a intamplat exact asa cum m-am asteptat. Stirea nu exista. De fapt, a fost stearsa. Nu ma mira.
http://www.ziare.com/articole/alli
Singurele cuvinte care mai apar, din fostul articol, sunt:
“Alli probleme ficat. O pastila de slabit care a declansat o adevarata nebunie a cumparatorilor in toate tarile in care sa pus in vanzare este pusa sub lupa, ...”
Cica: “este pusa sub lupa”.
Intreb: Doar acuma?????????

Ceea ce am gasit util …
http://pastilaalli.wordpress.com/
http://www.pro-sanatate.com/alli-pastile-de-slabit/
din care, citez:
“Citeste despre toate alimentele sarace in grasimi, fie in reviste de specialitate, fie consultand un medic nutritionist.” (tradus: regim + consult medical; exact ceea ce am zis eu in blogul precedent)

“Pastila Alli cere de la tine multe sacrificii.”; “Alli nu este o pastila „dieta” ci un ajutor pentru a pierde din greutate. Mesajul este simplu: fa ceea ce trebuie ca sa slabesti si Alli te va ajuta.”

Asadar … nu te scuteste de regim si nici de miscare. Este doar un adjuvant. Si ca sa fac haz de necaz … Alli te ajuta sa te caci pe tine. :D (cititi ce scrie despre scaunele diareice pe care le veti avea). Grasimile nedigerate, care ies din intestin exact asa cum au si intrat, ajunse in materii fecale se numesc scaune steatoreice. Pentru cultura voastra generala, steatoreea este un semn care atrage atentia supra incapacitatii pancreasului de a functiona optim. Cei care au aceasta boala, ar da orice sa scape de ea. Iar voi, v-o cereti. Grasimea care se ajunge astfel in anus, va produce iritatii. Din aceasta cauza, curul vostru va fi facut varza. Avand in vedere ca nu doar pancreasul are functii in digestie ci si ficatul si intestinele (funtionare lor optima este interdependenta una de alta) … pe romaneste spus … va distrugeti organele interne.
As fi vrut sa pun titlul blogului: Alli – te caci pe tine de ras. Dar nu se potriveste. Daca te mai si incumenti sa razi … Nici nu vreau sa-mi imaginez.

In concluzie.
Oricum e nevoie de regim si miscare.

P.S. Nu-mi mai cereti sfaturi despre slabit. Aveti tot netul la indemana. Desi, majoritatea informatiilor de acest gen sunt incorecte si neindividualizate, majoritatea va considerati geniali (romanul se pricepe la de toate) nu aveti decat sa va sortati singuri informatiile si sa gasiti solutia corecta.
Nu mai asteptati para malaiata in gura lui natafleata.

P.S.S. Pentru chitibusari. Mereu voi comenta si am sa atrag atentia la modul acid, sarcastic, cinic (si alte atribute de acest gen) atunci cand imi voi da seama de o neregula facuta din rea-voita. Nu vreau sa fac parte din “turma” orbilor. Ci, a celora care vor sa vada si reversul medaliei. Mie, personal, imi place cantul medaliei. :D

3 comentarii:

  1. Petruto,salutari de la munte!
    pup cu mult drag!
    sanatate tie si celor dragi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu eu o cura de slabire foarte buna. Si ieftina..."cura de slabire cu fasole". O am undeva pe blog dar mi-a fost lene sa caut articolul...asa ca va spun cum se procedeaza...

    Alegeti 100 de boabe de fasole, intr-o cana. De preferinta de culoare pestrita...veti vedea de ce...

    Mergeti in bucatarie si ...aruncati fasolea pe jos; apoi va aplecati pentru fiecare bob si il puneti inapoi in cana. Apoi urmatorul...pina recuperati toate boabele. Faceti acest lucru de 3 ori pe zi; va garantez ca fasolea asta n-o sa va dea gaze...si o sa slabiti garantat.

    Culoarea pestrita este ca sa puteti sa detectati boabele, in functie de culoarea dusumelei in bucatarie...

    Va doresc succes. Eu nu pot sa urmez cura asta. Nu mi-a placut fasolea niciodata...
    :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Salutari titaniumgirl! Am lipsit oleaca. Imi cer scuze dar ... asta e! Multumesc pentru comentariu. Eu as incerca aceasta cura de slabire dar sa fie si un tip in bucatarie. Ca doar nu ma aplec degeaba. Atunci sa vezi arderi de calorii. LOL

    RăspundețiȘtergere