duminică, 22 iunie 2008

Si baga iar privirea aia de copchil …duios, duiiiooos …ca sa se inmoaie bine Petra.
Eu: “Ce sa incepem (accentuez)? Spune odata!”
El: “Am o erectie si un libido de lunga durata.”
Eu (aproape tipand): “Ce ai, mah?”
El: “Nu-mi spune ca nu ai auzit de asta pana acuma… “
Se intinde dupa o tigara, pe care-o aprinde.
Eu: “Am auzit. Dar, pana in prezent n-ai avut? Ce te-o apucat drama de scula chiar acuma?”
El: “Ihi …(trage din tigara pana la jumate) dar nu mai stiu ce sa fac cu ea.”
Eu: “Si ce vrei? Sa ti-o frec eu?”
El (zambeste ca un drac, s-a dus nabii duiosia): “Ar fi ceva…”
Eu: “Te-ai tampit?!” Dau sa ma ridic, sa plec. “Nu-i vorba ca as fi incuiata la cap. Insa, vezi tu, macar un buna ziua, schimbam o vorba, iesim undeva, nu futai din prima! Nu de alta … dar, dupa cum zici ca te tzine … am sa ajung direct la reanimare.”
El: “Hai, mai! C-am glumit.”
Nici o fata nu ma mai vrea. Bine, nici nu prea insist deoarece sunt constient de repercursiuni. Singura prietena cu care am stat mai bine de un an, inainte de despartire m-a intrebat ingrijorata: “asa te va tine toata viata?”. Cu mai multe deodata nu am facut. Asa se au una pe alta “martore la eveniment”, si-mi ies vorbe. Fost-am si la prostituate. Dupa o vreme invocau motive ca se plang clientii, ca-s ocupate tot timpul. Apoi, au zis ca imi dau ele bani, doar sa nu mai trec pe la ele. La femei casatorite nu am mers. Vreau sa fiu satisfacut, nu sa fiu omorat de vreun sot gelos si sa ajung clientul tau. Am incercat si la vaduve. Dar, acelea nu stau mult fara barbat daca nu au copil. Daca are unul, doi … Ultima si-a invatat copii sa stea cuminti in apartament, sa mai scape cumva saraca. M-am prins de intentie …
Eu: “Sa nu imi zici ca te-ai dat la maica-ta.”
El: “Ai idei, nu gluma! Daca stau si ma gandesc bine … parca eu eram perversu` zilei.”
Eu: “Ce te miri? Crezi ca am abonament la Ospiciu pe degeaba?!"
Nici nu mai stiu pe unde mi-e capul, ca ochii imi erau in alta parte …cam pe acolo unde va este voua gandul acuma.
El: “Vezi, prin ce trec zi de zi? Starea asta o am de dimineata.”
Eu: “Cum sa nu vad?! Is eu nebuna, da` oarba nu-s!”
Privindu-ma in ochi, sopteste folosind tonul acela de voce pe care daca-l auzi stii ca nu ai scapare: “Tocmai de asta m-am adresat tie. Oricui i-ai povesti, nu te va crede nimeni sau te vor considera tacanita. Antecedente ai!”
Zau, ca-i istet baiatul …
Eu: “Siiii … totusi, cu ce crezi ca te-as putea ajuta eu?
El: “In afara de gluma anterioara … sa ma angajezi la voi.”
Eu: “Esti, angajat la noi, ca si contabil”
El: “Ihi (stinge meticulos tigara) dar vreau sa petrec mai mult timp cu voi. Pentru ca … stiu, lucrati frumos, curat, ingrijit …”
Izbucnesc in ras: “Te pomini, ca vrei sa ne-o tragi la toate.”
Rade si el cu mine: “Da, dar nu voua astora calde-fragede.”
M-am oprit asa de brusc din ras, incat era sa ma inec cu propria-mi saliva. Tusind, incerc sa ii raspund: “Refuz sa vreau sa ma gandesc la ceea ce ar putea sa insemne asta. In definitiv, fiecare isi introduce organul in ceea ce vrea, dar mi se pare cel putin iesit din comun si …nu, nu vreau, nu pot sa ma gandesc …ca tu …cu alea reci si rigide pregatite pentru ultimul drum …sa… Si nu (NU!) in firma mea!”
Cu retina mea fixata pe mimica fetzei lui …astept cu groaza sa imi confirme ori sa-mi infirme banuiala.
(va urma)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu