marți, 17 februarie 2009

Tricouri Urate (cica!)

Am dat clik pe un baner in care faceau reclama la tricouri "urate". :)))))
De fapt sunt inscriptionate cu diferite texte amuzante.
Daca ar fi fost urate, aveau pe ele un cadavru supus disectiei.
Mi-au placut in mod deosebit 3. Si anume:

~*~
"Daca te doare-n cur, probabil ai hemoroizi!"
Eu as mai fi adaugat "Iar daca te mananca sigur ai limbrici!
Nu as purta astfel de tricou, e drept.
~*~
Insa, l-as purta pe acela care are inscris ROUTE 69.
Hi-Hi-Hi! Acest tricou mi se pare bestial si sigur imi voi lua unul.
Doar sper, ca la vederea inscriptiei, sa nu existe doritori pe strada care sa imi propuna un "ride on 69". :D
~*~
Ah da! Si mai e unul fain, cu inscriptia:
"N-am! Nu Stiu! Nu Vreau! Nu-mi Pasa!"
Mi-am si imaginat o scena in care cineva imi cere ceva. Asta se intampla la magazine sau la rand pentru plata unor facturi, cand musai cineva simte nevoia sa povesteaaasca fara sa intrebi.
Aceia care, stand la rand cu tine, incearca sa se bage in seama intreband (in prima faza) cat e ceasul, apoi se plang de cat mai stam la rand si terminand cu cati copii ai. Daca faci greseala sa spui ca ai sosit cu masina, va detaila cat e de greu de venit pe jos de la nu stiu ce distanta si ...daca nu esti atent... te va convinge sa-l(o) duci "macar pana la coltul strazii pe care sta". Bine-nteles, se va oferi sa plateasca, "ca doar nu va cer pe gratis; vai, de mine!". Dupa care, urmeaza alta tura de smiorcaieli despre inflatie si (mai nou) criza, incat iti piere pofta chiar si sa amintesti de vreun banut.

Yoy! Uitasem sa mentionez.
Daca va trece prin cap vreo alta idee, un alt enunt sau orice chestie amuzanta, traznita sunteti invitati pe site-ul lor sa postati la sectiunea "Idioti".
Cred ca denumirea se trage de la o gluma veche:
I: - Cum se cheama (numesc) oamenii care au Idei?
R: - Idioti.

Adaugat ulterior: In cateva zile sosesc modele noi. :P Abia mai am rabdare sa astept.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu