luni, 2 februarie 2009

Cine munceste in Romania?

Am primit un mesaj de la o buna prietena, Gabriela.
Mesajul suna asa:

Intrati pe http://www.paginiaurii.ro/
La sectiunea "Ce cautati?" scrieti: "pe cineva muncind", dupa care apasati tasta "Enter".

Probabil, gluma este mai veche.
La mine acuma a ajuns si ma amuz copios.
Ha Ha Ha!

P.S. Ce fain ar fi sa primeasca acest mesaj toti politicienii, din tara, pe telefoanele lor mobile.
Cu mentiunea ca, la sfarsit de recomandare sa scrie: "Rezultatul cautarii este valabil si pentru dvs."
Stie cineva, cumva, numarul de mobil al lui E.Boc? :D
~*~
Edit later:
Ehe! Probabil, s-au prins de figura.
Raspunsul initial era asa: "Nu am gasit pe cineva muncind in Romania".
A fost substituit cu: "Căutarea dumneavoastră nu a returnat nici un rezultat."
Mda!

2 comentarii:

  1. am observat modificarea:))))
    dupa faza aia io am inceput sa bag si cuvinte porcoase:d,sa vad ce iese=))))
    probabil din vina mea,hihihihi
    glumesc
    >:D<

    RăspundețiȘtergere